احقاقی، الهام، فتحیان، محمد،(1400)، علم سنجی و فراترکیب وضعیت موجود پژوهش های حوزه شبکه های همکاری بین سازمانی، فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، دوره نهم، شماره 1، : 11 تا 30
امیر خانی، معصومه، (1393)، تعاملات بین سازمانی در اجرای ITS و مدیریت کاهش حوادث جادهای، نخستین همایش سیستم های حمل و نقل هوشمند جادهای.
اکرمی نیا، محمد، فلاح، خداداد، شعبان پور، موسی، تندرو، حمیدرضا،(1400)، طرح پژوهشی راهبردهای تعاملات و ارتباطات آجا، مرکز مطالعات راهبردی آجا
جبارزاده کرباسی، بهرام، رحمان سرشت، حسین، خاشعی، وحید، خلیل نژاد، شهرام، (1398)، عناصر مؤثر بر همکاری میان سازمانی در مراحل پیش آینده، پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 23، شماره 2،
رابینز، استیفن پی. (1397) مبانی رفتار سازمانی، ترجمه فرزاد امیدواران، کامیار رئیسی فر، محمدرضا اخوان، نهال عظیمی، ماندانا مدیری و شیرانا محلوجی، تهران، موسسه کتاب مهربان نشر.
سند چشمانداز بیستساله سازمان عقیدتی سیاسی ارتش (ابلاغی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح)
سند راهبردهای فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 1398، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران.
سند راهبردی مرکز مطالعات راهبردی آجا،1392
صحیفۀ امام، (1378) مجموعه آثار امام خمینی (ره)، مرکز تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، تهران.
صداقت زادگان، شهناز، (1394)، مطالعه راهبردی ارتباط همکاری بین سازمانی با فعالیتهای خدماتی و صنعتی، فصلنامه راهبرد، سال 24، شماره 75، : 109-137
طهماسبی، اصغر، زوارنیا، مهری، (1399)، تحلیل شبکه همکاری سازمانی در مدیریت مقاصد گردشگری، دو فصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، سال هشتم، شماره پانزدهم، : 277-296
عبدالرحمانی، رضا، حبیب زاده، اصحاب، (1395) نقش ارتباطات بین سازمانی نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت عمومی) موردمطالعه: شهر بندرعباس، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، سال یازدهم، شماره دوم، 290-261
فرهنگی، علیاکبر (1399). ارتباطات انسانی چاپ هشتم، تهران: مؤسسه خدمات فرهنگی رسا.
محمدیان، ایوب، خداداد برمی، مریم، (1399)، تبیین فرایند شکلگیری قابلیت شبکهای در سازمانهای دولتی فعال در پنجره واحد تجاری ایران با استفاده از نظریه داده بنیاد، مدیریت دولتی، دوره 12، شماره 1، : 88-119
میلر، کاترین (1390). ارتباطات سازمانی، ترجمه آذر قبادی، تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
میرزایی اهرنجانی،(1381)، ارائه مدل سه بعدی تحلیل مبانی فلسفی و زیرساخت های بنیادین نظریه های مدیریت، مجله دانش مدیریت، دانشگاه تهران، : 74-56
هاشمی، صفیه سادات، عربیون، ابوالقاسم،(1400)، شناسایی و بررسی مولفه های موثر در همکاری میان سازمانی در سیاستگذاری عمومی، فصلنامه دولت پژوهی، سال هفتم، شماره 28 : ، 95-120
وحیدی نیا، الهام، حسین زاده شهری، معصومه، خداداد حسینی، سید حمید، (1398)، شناسایی و مفهومپردازی محرکهای همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، مطالعات مدیریت راهبردی، شماره 40، : 19.
AlShamsi, O., & Ajmal, M. (2018). Critical factors for knowledge sharing in technology-intensive organizations: evidence from UAE service sector. Journal of Knowledge Management, 22(2),. 412-384.
Battistella, C., De Toni, A. F., & Pillon, R. (2016). Inter-organisational technology/knowledge transfer: a framework from critical literature review. The Journal of Technology Transfer, 41(5),. 1234-1195.
Charlotte Van Dijck & Trui Steen (2020), Collaborating for Innovation: A Systematic Review of the Red Tape Effects at Play, International Journal of Public Administration, 28(7),. 583-598.
Daft, Richard L. and Dorothy Marcic (2010) Understanding Management, 7th ed. South-Western .
Eisenberg, E.M. (1985) communication linkages in interorganizational system: review and synthesis. In b. dervin and m. voigt (eds), progress in communication sciences, vol. 6 (pp. 258-231). Norwood, NJ: ablex.
Hamilton, Cheryl (2011). Communicating for Results: A Guide for Business and the Professions, , 20 Channel Center St. Boston, MA 02210, USA, Ninth Edition.
Ivan Pouwels, Ferry Koster (2017) Inter-organizational cooperation and organizational innovativeness. A comparative study International Journal of Innovation Science 35(1),. 152-128.
Johnson, Lauren, (2019). "A Multidimensional Appoach to Interorganizational Communication Via Emergency Management Organizations And Their Twitter Acconts" Theses and Dissertations--Communication. 83.
Katharina Jarmai and Heike Vogel-Pöschl (2019) Meaningful collaboration for responsible innovation Journal of Responsible Innovation 115(4): 723-739.
literature review, International Journal of Innovation, Vol. 23No. 1, pp. 71-56.
Miles, R.E., Snow, C.C., Meyer, A.D., andColeman Jr., H.J. (1978),“Organizational strategy, structure, and process”,Academy of Management Review, Vol. 3No. 3,pp. 562-546.
Mishra, A. and Sinha, K.K., (2016), “Work design and integration glitches in globally distributed technology projects”, Production and Operations Management,Vol. 25No. 2, pp. 369-347.
Rafael Morais Pereira, Maria Laura Ferranty MacLennan, Eliane Fernandes Tiago (2020), Interorganizational cooperationand eco-innovation: a
Savage, G. T., Bunn, M. D., Gray, B., Xiao, Q., Wang, S., Wilson, E. J. & Williams, E. S. (2010). “Stakeholder collaboration: Implications for stakeholder theory and practice”. Journal of business ethics, 96(1), 26-21.
Scott J. Grawe (2019) Intra-organizational communication,understanding, and process diffusion in logisticsservice providers .International Journal of Physical Distribution & LogisticsManagemen Vol. 37No. 5, pp. 1412-1390.